Dvodnevni trening jačanja kapaciteta za predstavnike OCD-a, omladinskih volonterskih organizacija, neformalnih omladinskih grupa i lokalnih vlasti

Bihać, 16.-17.10.2014.

16.-17. Oktobra 2014. u Bihaću je održan dvodnevni trening jačanja kapaciteta za predstavnike OCD-a, omladinskih volonterskih organizacija, neformalnih omladinskih grupa i lokalnih vlasti. Ovaj trening održan je u okviru projekta  „PROMOCIJA MULTI-ETNIČKIH, KULTURNIH, EDUKATIVNIH I SOCIJALNIH VRIJEDNOSTI KROZ KONCEPT OMLADINSKOG VOLONTERIZMA“ koji provodi Udruženje „Žene sa Une“ u partnerstvu sa općinama Bihać, Cazin, Velika Kladuša, Bužim, Bosanski Novi/Novi Grad i Prijedor, a uz finansijsku podršku Američke ambasade u Bosni i Hercegovini.

Projekt je kreiran kako bi doprinijeo promociji omladinskog volonterizma kao efektivnog alata za aktivno učestvovanje u procesima pomirenja, inter-etničke tolerancije i donošenja odluka u lokalnim zajednicama. Projekat ima za specifični cilj kreiranje inovativnih servisa u lokalnim zajednicama kroz promociju volontiranja i razvijanje novih mjera podrške u lokalnim zajednicama koristeći volonterske principe. Poseban fokus stavit će se na promociju edukativnih, kulturnih i socijalnih vrijednosti u lokalnim zajednicama. Prvi korak u uspostavljanju inovativnih socijalnih servisa u projektnim lokalnim zajednicama je povezivanje s ključnim institucijama/udruženjima i omladinskim grupama, te promocija volonterskih usluga i razvoj mjera za podršku pomirenju. U svrhu motivacije ključnih aktera i stjecanja dodatnih kompetencija, 16.-17. oktobra 2014.u prostorijama Udruženja „Žene sa Une“, održan je dvodnevni trening jačanja kapaciteta za 52 predstavnika OCD-a, omladinskih volonterskih organizacija, neformalnih omladinskih grupa i lokalnih vlasti. Na ovom treningu govorilo se o omladinskom volonterizmu kao efektivnom alatu za aktivno učestvovanje u procesima pomirenja, interetničke tolerancije i donošenja odluka u lokalnim zajednicama.

Treningu je prisustvovao Nick Geisinger, zamjenik atašea za kulturu Američke ambasade  u BiH.